Tre snabba - Marknadsföringsstrategier

Varumärke eller försäljning?

Lägg 40% på kortsiktig försäljning och 60% på långsiktig varumärkesbyggande kommunikation.

Alla vill väl höra om mitt företag?

Utgå från att din kund är ointresserad (95% är det). Väck intresse innan du börjar sälja.

I vilka kanaler ska vi synas?

Fokusera på 1-3 marknadsföringskanaler som passar ditt företag och se till att bli riktigt bra där.

Behöver ni hjälp att synas?

I så fall erbjuder vi en oslagbar mediemix. Kommunikation som når genom bruset är nyckeln till att leverera bäst effekt. Vilka behov och ambitioner har du? Med kännedom om den lokala marknaden och olika målgruppers mediekonsumtion hittar vi rätt lösning för dig.

Vi erbjuder bland annat:

  • Printannonser
  • Bannerannonser

  • E-handel
  • Reklam & produktionsbyrå

  • Distribution
  • Sökordsoptimering

Uppdaterad och inspirerad?

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev!

Varje månad delar vi med oss av vår kunskap för att inspirera och utveckla dig inom kommunikation och marknadsföring.

Genom att anmäla dig till vårt nyhetsbrev godkänner du vår integritetspolicy.